Сумський фаховий коледж мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського
 
4 ЛИСТОПАДА – МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ БОРОТЬБИ З НАСИЛЬСТВОМ І БУЛІНГОМ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

4 ЛИСТОПАДА – МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ БОРОТЬБИ З НАСИЛЬСТВОМ І БУЛІНГОМ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

В перший четвер листопада відзначається Міжнародний день боротьби з насильством і булінгом у закладах освіти. Про це нагадав у своєму Телеграм-каналі Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.

“З 2020 року, за рішенням ЮНЕСКО, у перший четвер листопада відзначається Міжнародний день боротьби з насильством і булінгом у школі.Це важливе нагадування для всього світу про те, що будь-яка форма насильства, пов’язаного зі школою, порушує право на освіту, здоров’я та добробут учнів. Звіт ЮНЕСКО у 2019 році засвідчив, що з проявом булінгу зустрічається майже кожна третя дитина, а кожен 10-ий учень стає жертвою кібер-залякування”,– зазначив Сергій Шкарлет.

Тема цього року – “Боротьба із залякуванням в інтернеті та іншими формами онлайн-насильства за участю дітей”.

У зв’язку з пандемією COVID-19 життя та освіта дітей все частіше відбуваються онлайн. Цей день закликає людей усвідомити проблему онлайн-насильства та кіберзалякування, їх наслідків і необхідності покласти їм кінець. Онлайн-насильство не обмежується шкільними приміщеннями, проте система освіти відіграє важливу роль у вирішенні проблем онлайн-безпеки та використання технологій.

Боротьба з насильством щодо молоді передбачає вживання наступних заходів:

  • створення сімейного середовища, що забезпечує дітям безпеку, стабільність і турботу; надання спеціалізованої допомоги та підтримки тим сім’ям, де можливі прояви насильства;
  • перетворення небезпечного середовища шляхом фізичних змін;
  • ослаблення факторів ризику в громадському просторі для зниження загрози насильства;
  • боротьба з гендерною нерівністю в близькому оточенні;
  • зміна культурних традицій і норм поведінки, що підтримують застосування насильства;
  • прийняття необхідних заходів для того, щоб чинне законодавство забороняло всі форми насильства щодо дітей та обмежувало доступ молоді до небезпечних об’єктів;
  • забезпечення доступності та високої якості послуг, необхідних дітям, постраждалим від насильства;
  • ліквідація культурної, соціальної та економічної нерівності, що сприяє проявам насильства; усунення розриву в рівні добробуту та надання рівного доступу до товарів, послуг і можливостей;
  • координація діяльності різних секторів, що займаються профілактикою насильства щодо дітей і прийняттям заходів реагування.

МОН рекомендує використовувати публікації за покликанням під час проведення просвітницьких заходів у школах та інших закладах освіти, а також публікації з офіційного веб-сайту ЮНЕСКО.

Нагадаємо, відбулась Всеукраїнська онлайн-майстерня з цифрового громадянства й безпеки.

Translate »