Сумський фаховий коледж мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського
 
СФКМІК СТВОРЮЄ ОСЕРЕДОК ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

СФКМІК СТВОРЮЄ ОСЕРЕДОК ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

30 січня Сумський фаховий коледж мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського став центром співпраці та творчого спілкування викладачів музично-теоретичних дисциплін Сумщини. Обласний методичний кабінет Коледжу провів перше засідання новоствореного методичного об’єднання, покликаного стати платформою для професійного зростання та обміну досвідом викладачів-теоретиків.

Відкрила засідання директор Коледжу, заслужений працівник культури України Надія ГРИНЬ. У своїй вітальній промові керівник проєкту наголосила на високих вимогах, які сьогодні необхідні для професійних якостей педагогів мистецьких закладів освіти, особливо до викладачів музично-теоретичних дисциплін, адже саме вони закладають фундамент теоретичних знань, на якому ґрунтується практична музична діяльність. Директор висловила впевненість, що робота об’єднання стане чудовим майданчиком для обміну досвідом, обговорення актуальних проблем сучасної музичної педагогіки та впровадження новітніх методик навчання. Надія ГРИНЬ також представила координаторів проєкту: голову ЦК “Теорія музики” – Марину ЄМЕЛЬЯНЕНКО та методиста коледжу Віту ЗУБКО.

Перше засідання було присвячене організаційним питанням: плануванню роботи об’єднання, визначенню пріоритетних напрямків діяльності та підготовці до обласних конкурсів серед учнів мистецьких шкіл області. Окремо були розглянуті функціональні обов’язки членів методичного об’єднання.

Родзинкою заходу стала презентація авторського методу викладання «Рольова гра як орієнтуюче-дослідницька діяльність учня, що стимулює активізацію навчального процесу в циклі музично-теоретичних предметів мистецької школи», представленого викладачем вищої категорії Шосткинської дитячої музичної школи №2, викладачем-методистом Ларисою Шамро. Її метод базується на інтеграції елементів рольових ігор у процес вивчення музично-теоретичних дисциплін. Лариса Леонідівна переконана, що такий підхід сприяє не тільки глибшому засвоєнню матеріалу, але й розвитку творчості, критичного мислення та зацікавленості учнів. Учасники засідання мали змогу ознайомитися з конкретними прикладами застосування методу, які продемонстрували його ефективність у роботі з дітьми різного віку та з рівнем підготовки.

Засідання методичного об’єднання вкотре підкреслило важливість обміну досвідом між педагогами для вдосконалення освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах та досягнення конкретних результатів. Створення подібних платформ сприяє підвищенню професійного рівня викладачів та, як наслідок, якості освіти, яку отримують учні.

Можна з впевненістю сказати, що СФКМІК став справжнім осередком професійного зростання для музикантів-теоретиків Сумщини.

ПРАЦЮЄМО ЗАДЛЯ МАЙБУТНЬОГО УКРАЇНИ!!!
ТРИМАЄМО КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИЙ ФРОНТ УКРАЇНИ!!!
ДЯКУЄМО ЗАХИСНИКАМ І ЗАХИСНИЦЯМ УКРАЇНИ ЗА МОЖЛИВІСТЬ НАВЧАТИ І НАВЧАТИСЯ!!!
СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!

Translate »