Наказ №16-ОД від 17 березня 2022 року

Про запровадження дистанційної форми роботи

У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні, згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022року № 2102-ІХ, постановою Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 221 “Деякі питання оплати праці працівників державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, що фінансуються або дотуються з бюджету, в умовах воєнного стану”, листа Міністерства освіти і науки України від 15 березня 2022 року № 1/3463-22 “Про надання інформації”‘ та керуючись ст.60 КЗпП України.

НАКАЗУЮ:

1. Продовжити у Коледжі дистанційну форму роботи без зміни умов праці до скасування чи припинення воєнного стану.

2. Працівники Коледжу під час дистанційної форми роботи зобов’язані:

2.1. Виконувати посадові обов’язки, передбачені посадовими інструкціями;

2.2. Повідомляти директора Коледжу засобами зв’язку чи через соціальні мережі про можливість виконання посадових обов’язків у дистанційній формі роботи;

2.3. Оперативно відповідати на дзвінки та електронні повідомлення директора Коледжу, безпосереднього керівника згідно з посадовою інструкцією, інших співробітників Коледжу;

2.4. Використовувати технічні засоби Коледжу, соціальні мережі та засоби електронного зв’язку для виконання посадових обов’язків;

2.5. У випадках виникнення необхідності присутності працівника на робочому місці дистанційна робота може поєднуватись із роботою на робочому місці;

2.6. 3абезпечити збереження технічних засобів Коледжу, які використовуються під час виконання посадових обов’язків у дистанційній формі роботи.

3. Працівник самостійно визначає робоче місце, несе відповідальність за забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці на обраному ним робочому місці.

4. Періодом вільного часу для відпочинку (періодом відключення) є часовий проміжок з 12 год 00 хв до 13 год 00 хв та з 17 год 00 хв до 08 год 00 хв щоденно з понеділка по п’ятницю.

5. Неможливість виконання працівником дистанційної роботи у зв’язку з відсутністю відповідних комунікацій не може розглядатись як порушення трудової дисципліни.

6. Бухгалтерській службі забезпечити оплату праці працівникам Коледжу в повному обсязі відповідно до штатного розпису та тарифікації.

7. Старшому інспектору з кадрів Вікторії СУРОВЦОВІЙ ознайомити працівників Коледжу з даним наказом дистанційно, а саме, шляхом розміщення його на сайті Коледжу та у групах у застосунку Viber.

8. Провідному фахівцю з питань цивільного захисту Ігорю СИНЯГОВСЬКОМУ забезпечити проведення відповідних інструктажів з питань охорони праці відповідно до чинного законодавства в дистанційному режимі.

9. Завідувачам господарством навчальних корпусів Катерині КОРОЛЬ, Вірі ГОРЬОВІЙ, завідувачу гуртожитку Лідії ЄВДОКИМОВІЙ забезпечити роботу швейцарів навчальних корпусів, чергових гуртожитку та вихователя гуртожитку в звичайному режимі.

10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор коледжу     Надія Гринь

З наказом ознайомлені:

головний бухгалтер – Лариса ЧЕРНИШ

старший інспектор з кадрів – Вікторія СУРОВЦОВА

провідний фахівець з питань цивільного захисту – Ігор СИНЯГОВСЬКИЙ

завідувач навчального корпусу № І – Катерина КОРОЛЬ

завідувач навчального корпусу №2 – Віра ГОРЬОВА

завідувач гуртожитку – Лідія ЄВДОКИМОВА

(Ознайомитися з оригіналом)

Translate »